Etter at kunnskapsdepartementet har gitt gult lys til all skoledrift i Norge, betyr det at OPG kan gjenopprette vanlig klasser og følge tilnærmet vanlig timeplan fra og med 2.juni. Vi kommer allikevel til å starte skoledagen til 2.time, altså 9:50. Dette fordi de aller fleste av våre elever er avhengige av kollektivtransport som jo er ganske overfylt i rushtiden.
Kohortene avskaffes fra og med 2.juni. Klasser gjeninnføres.
Nyhetsarkiv

Viktig informasjon om bemanning i sommerferien og om skolestart
OPG ønsker alle elever og foresatte en riktig god sommer! Vi gratulerer så mye med

OPG har mye å by på
I dag (22.01) hadde vi prøvemuntlig på OPG! Samtlige Vg3-elever ble trukket opp i forskjellige

Velkommen til Åpen Dag på OPG, tirsdag 27.januar 14-18.
Hjertelig velkommen til alle som ønsker å finne ut mer om Oslo Private Gymnasium! Vi